20 Ocak 2012 Cuma

küçük iskender yazıları

küçük iskender yazıları

İkimizin hissel ilişkisi sonucu, peydah olmuş bir veled'di aşk!
Böyle hayırsız olacagını bilseydik,
Kürtaj yatırırdık kalplerimizi...
Küçük İskender

---



Evde kedi, köpek beslemekle hayvansever olunmaz,
Hayvansever dediğin benim gibi koynunda yılan besleyecek!

-------



İçki içerken bilerek seni çağırmıyorum, rakının yanında beyaz peynir güzelde kaşar biraz abes kaçar be sevgilim...







Çok koydu giderken götürdüklerin.
Hiç değilse gülüşümü bıraksaydın, ana yadigarıydı...







Ne komünizm,ne kapitalizm,ne ateizm,ne sosyalizm ;
KISMETSİZİM !!



Sesini özlemedim.
Yüzünü de... Ellerini de...
Yanımdaki varlığını hele hiç !..
Daha yazamıyorum...
Uzayan burnum, kalemime çarpıyor.
Bırakıyorum... !





Cefasını benim çektiğim aşkın sefasını başkası sürecekse;

*** böyle aşkın ızdırabını..



‎''Seni sevmeler cumhuriyeti''
kalbe yapılan ağır bir darbeyle yıkılmıştır ! !



Ben sana uyandım, sen başkaları ile uyurken...
[Küçük İskender]



Su faturasını ödememiş gözlerin.
O yüzden ağlayamıyorsun...



Sev-gil-i hangi gillerdensin sen?!
Muhtemelen bütün duygulardan yoksun;
züğürtgillerden…






Geçmişinizi unutmayın,ama hatırlamayın da!
Tekrar, bıktırır; tarih işte bu yüzden sıkıcıdır.

----


Bir insanı kaybetmek istiyorsanız çok sevin,
kendiliğinden ** olup gider zaten..

----

Ne yazık ki , seni seviyorum diyerek bi pot kırdım,
juri yılın en iyi çıkış yapan aşığı seçti beni..
Sense sekiz dalda en iyi ihanetleri kaptın, tebrikler!

----

Varsın kırmızı ışıkta dursun otomobiller,
ben serilip yere 'gökte kaç yıldız var acaba' diye sayacak kadar hayalperest pervasız korumasız ve sonsuza kadar salak kalacağım...



Otopsi istiyorum bu ayrılığa, aşkımız eceliyle ölmüş olamaz..

-----

Alt yapısı olmayan bi şehir gibiyim..
Ne zaman hüzünlensem gözlerimi su basıyor..
Ve ne zaman seni düşünsem , kalbimin trafiği aksıyor...

-----

Sen 1'imdin benim.
Bense 0'dım gözünde.
Görüyorsun ya sevgilim; 10 numara aşk yaşamışız seninle..

-----

Sessizce fısıldadı “hep mutlu ol”
içimden cevapladım “sen hiç mutlu olma” ” …
Şimdi kim kimi daha çok seviyor acaba…
Mutlu ol diyen mi olma diyen mi ?

-----

‎"Sanmaki adını ağzıma alıyorum diye seni seviyorum....
Dudak tiryakiliği benimkisi seni içime çekmiyorum.''

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder