3 Ocak 2012 Salı

facebook reklam değerlendirme bekliyor

facebook reklam değerlendirme bekliyor

Facebook'un Reklam İlkesini ve Değerlendirme Sürecini Anlama
Facebook kullanıcılara demografik bilgiler, eğitim, işyeri ve ilgi alanları gibi
kendileriyle ilgili gerçek bilgiler vermeleri ve paylaşmaları için güvenli bir forum
sunmaktadır. Facebook'ta reklam vermeyi bu denli değerli kılan ve tam olarak
arzuladığınız hedef kitlesine ulaşmanızı ve müşteriler sizi aramadan sizin onları
bulmanızı sağlayan tüm bu bilgilerdir.
Kullanıcıların bu bilgileri rahatlıkla paylaşmalarının nedenlerinden biri Facebook'a
duydukları güvendir. Bu güven, reklamlarla etkileşimleri de dahil olmak üzere
kullanıcıların Facebook'taki deneyimlerinin tamamını kapsamalıdır.
Facebook'un reklam ilkesi ve kuralları, kullanıcıların güvenini koruma felsefesine
dayanmaktadır. Kullanıcıların bir reklam gördüklerinde tam ve doğru
bilgilendirilmeleri ve reklamla etkileşimde bulunduktan sonra kandırıldıklarını
hissetmemeleri önemlidir.
Reklamınızın net ve bilgilendirici olmasını sağlamak, kullanıcıların güvenini
korumanın yanı sıra Yatırımınızın Geri Dönüşü'nü artırmak için de çok etkili bir
uygulamadır. Reklamınız, reklamınızla ilgilenme olasılığı en fazla olan kullanıcılara
gösterildiğinde ve bu kullanıcılar tam olarak neyin reklamının yapıldığını ve
kendilerinden ne beklendiğini bilerek reklamınıza tıkladığında, alışveriş yapmaları
veya reklamınızın yönlendirdiği sayfada daha fazla zaman geçirme olasılıkları daha
fazladır.
İlkelerimizin uygulandığından emin olmak için ekibimiz oluşturulan reklamları
inceler. Bu işlem nedeniyle reklamınızın sitede yayınlanmadan önce
“değerlendirilmeyi beklediğini” fark edebilirsiniz. Reklamların çoğu genellikle 12
saat içinde değerlendirilir ve normal çalışma saatlerinde gönderildiğinde daha kısa
süre içinde değerlendirilebilir. Reklamınız değerlendirildikten sonra, reklamın
onaylanıp onaylanmadığını bildiren bir e-posta alırsınız.
Facebook'un reklam ilkesiyle ilgili aklınıza takılan bir şey olursa, kurallarımıza göz
atın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder