27 Şubat 2012 Pazartesi

askerdeki sevgiliye yazılan mektuplar

askerdeki sevgiliye yazılan mektuplar

Askere Mektup. En yeni, en güzel, sevdiği tarafından askerdeki sevgilisine yazılan mektuplar burada. Kızdan erkeğe yazılan en mükemmel mektup örnekleri ask-sevgi.nette

Hasretinden yanıyorum sevgilim.

Ne zor zamanlar senin askerde olduğun zamanlar. Sen askere gitmeden önce hiç ilgimi çekmediği halde televizyonda askerler ile ilgili tüm haberleri seyrediyorum şimdi. Seninle beraber gün sayıyorum. Her yere telefonumu yanıma alarak gidiyorum şimdi. Arasan da sesini duysam diye bütün gün bekliyorum. Bütün gün geçmeyen dakikalarımın telefonda seninle konuşurken bir anda geçip gitmesine sinir oluyorum. Askerliğin bitince seninle yaşayacaklarımı şimdiden hayal ediyorum.

Hasretin yakıyor yüreğimi. Gözlerimden akan yaşları silecek ellerin yok artık. Ağlama sus derdin ama sende ağlıyorsun biliyorum. Sende dayanamazsın bensizliğe, kalbin yanar da anlatamazsın kimselere derdini. Ben seni senden iyi bilirim. Bana sıkma canını derken bile yandı için ama ne yapalım gül kokulu yârim. Bugünler de geçer elbet. Kavuşunca bırakmayız birbirimizi, asla kopamayız artık birbirimizden. Seni benden ayıran yıllara, yollara inat hep aynı sevgimle, hasretimle bekliyorum seni.

Geldiğinde ne bahar rüzgârları eser şu gönlümde. Bir çocuğun tebessümü düşer yüzüme. Hasret, hasret bitti derim gözlerinin içine bakıp da. Geldin mi yârim, geldin mi yiğidim. Yollarına bakmak ne zordu ama katlandım senin için ölüme bile katlanırım. Dönülmez yol değildir askerlik elbet dönülür. Peygamber ocağıdır orası her yerden iyi korunur. Her şeye çözüm bulurum da yiğidim özlemine çare bulamıyorum. Akşam olunca hüzün çöküyor kalbime, ağlasam bir türlü ağlamasam bin türlü. Senli şarkılar dinliyorum, seni anlatıyor hepsi. Bir şey fark ettim de yiğidim sen gittiğinden beri aslında her şey sana benziyor. Seni anlatıyor. Bu bile güzel geliyor bazen.

Anlatıyorsun oraları, bence mutlu rolü yapıyorsun. Ben bilirim seni, mutlu olamazsın yabancı yerlerde. Başkaları anlamaz derdini.

Ne desem boş be sevdiğim tek bildiğim seni çok sevdiğim. Hasretine hasret eklediğim sevdiceğim. Kokusuna, sesine, gülüşüne kurban olduğum erim. Sağ salim dön gel yeter ki, ben hep burada seni bekleyeceğim.

Gelişine umutlar ektim, nolur gel. Dönme bir daha geri kokunu alıp tekrar gitme hep yanımda kal artık. İstemiyorum sensiz geceyi, sensiz sabaha uyanmak istemiyorum artık.

Allaha emanet ol sevdiğim.
Kendine iyi bak. Unutma sayılı gün çabuk geçer.
Seni çok seviyorum askerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder