31 Aralık 2011 Cumartesi

facebook sohbetini eski haline getirme

facebook sohbetini eski haline getirme

Google Plus atağından sonra Facebook atağa geçti. Skype işbirliği ile görüntülü konuşma falan filan geldi, sohbet bölümü değişti. Tabii bu sohbet işinden kullanıcıların %99′u memnun kalmamış. İstatistiğe göre konuşuyoruz yani, ona göre.

Yeni gelen sohbet bölümünde ise en sık görüştüğünüz arkadaşlarınız bulunuyordu. Çevrimdışı olsa dahi…

Zaten şu an bu konuyu okuyorsan sen de memnun değilsin demektir. :D Eski sohbeti geri getirmek için Google Chrome ve Mozilla Firefox tarayıcılarında eklenti mevcut. Oh be! dedirtiyor yani.

Eğer Mozilla Firefox tarayıcısını kullanıyorsan ve Facebook’un yeni sohbetini beğenmediysen sen de buraya tıkla →

Yok eklenti beni kasar, eklentiyi bana kimse yükletemez, virüslüdür falan filan diye kendinizi kasıyorsanız http://www.facebook.com/presence/popout.php bunu deniyebilirsiniz.

06 Ağustos 2011 Güncelleme: Ben sosyeteyim, bu sohbet işiyle uğraşamam diyorsanız size harika bir önerim var. Bana yatıp kalkıp dua etseniz az yani. SocialBox ile Messenger gibi masaüstünüze uygulama indirebilir, tüm arkadaşlarınızla aynı Messenger gibi konuşabilir, yeni çevrimiçi olan arkadaşlarınızı takip edebilirsiniz. Kameralı görüşme özelliği eklenmiş, Messenger gibi “X kişi oturum açtı.” gibisinden fantezi yapabilirsiniz.

Eski Facebook Sohbeti İstiyorum, Facebook Chati Eski Haline Getirme, Facebook Eski Sohbet, Facebook Eski Sohbet Chrome, Facebook Eski Sohbet Firefox, Facebook Eski Sohbet Penceresi, Facebook Eski Sohbet Uygulamasına Dön, Facebook Eski Sohbete Dön, Facebook Eski Sohbete Geri Dönme, Facebook Eski Sohbeti Geri İstiyorum, Facebook Sohbet Bölümü Değişti, Facebook Sohbeti Eski Haline Çevirmek, Facebook Sohbeti Eski Haline Döndürme, Facebook Sohbeti Eski Haline Getirme Firefox, Facebook'u Eski Haline Getirme 2011

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder